איטום קירות גבס

איטום קירות גבס

איטום הוא תהליך המגן על הקירות החיצוניים של הבית מפני פגעי מזג האוויר. איטום קירות גבס הוא לא כל כך קשה כמו שאתה חושב, וזה יחסוך לך זמן וכסף בעתיד אם הבית שלך יהיה חשוף למים או לחות. זהו תהליך הכולל תחילה הסרה של כל צבע או טפט רופף, ניקוי השטח ביסודיות, ולאחר מכן מריחת איטום על כל התפרים או החיבורים בלוחות הגבס כדי להגן עליהם מפני

ישנם יתרונות רבים לאיטום הקירות החיצוניים של הבית. זה יגן על הבית שלך מפני נזקי מים, עובש, מזיקים וחומרים לא רצויים אחרים שיכולים לגרום לבעיות בריאותיות עבור המשפחה שלך. זה גם עוזר לשמור על הערך של הבית שלך על ידי הפיכתו לאטרקטיבי יותר עבור קונים בשוק של היום.

איטום קיר גבס הוא תהליך המשמש להגנה על שלמות המבנה של הבית שלך מפני נזקי מים וכן לספק הגנה מפני מזיקים וטרמיטים.

השלב הראשון בתהליך איטום קירות גבס הוא הסרת כל הצבע, הלכלוך, השומן ושאר המזהמים מהמשטח. זה נעשה באמצעות תמיסת ניקוי או על ידי גירוד של פני השטח עם מגרד. השלב השני כולל מריחת חומר איטום מתאים על פני השטח באמצעות רולר או מברשת.

השלב האחרון בתהליך זה כולל מתן איטום להתייבש לפחות 24 שעות לפני מריחת צבע או גימורים אחרים על גביו.

איטום קירות חיצוניים הוא מנהג נפוץ למניעת כניסת מים ואוויר לבית. סוג האיטום הנפוץ ביותר המשמש לתהליך זה הוא מוצר על בסיס צמנט המכיל חול, מים ומלט.

איטום קירות גבס אינו נפוץ כל כך מכיוון שהוא יקר יותר מסוגים אחרים של מוצרי איטום קירות. עם זאת, ההבדל בעלויות הוא מינימלי כשחושבים כמה זמן זה נמשך.

השאירו פניה

צרו עמנו קשר

שירותי החברה